2009. augusztus 28., péntek

Meghívás

Szeretnék minden érdeklődőt meginvitálni 2 Budapesten rendezendő szabadtéri fotótárlatra: augusztus 30-án az Erzsébet kilátóba, illetve szeptember 7-én a Királyhágó térre. A vegyes hangulatképeket korábbi, a 2 helyszínen tartott kiállításokon készítettem, gondoltam, nem árt, ha illusztrálom, hová is hívlak benneteket. :-) (A galériámban a kiállítások menüpont alatt több kép is látható).
Sajnos a kiállítók teljes névsorát ezúttal nem tudom mellékelni, mert nem én vagyok a szervező, de annyi biztos, hogy jó képeket láthattok majd, többek között a Hegyvidék Fotókör tagjaitól (http://www.hegyvidekfotokor.hu/), és ott leszünk sokan mások is - sokszínű, változatos képekkel.
A kiállítások esőmentes időjárás esetén a koradélelőtti óráktól késő délutánig megtekinthetők, és nem mellékesen az alkotók is jelen lesznek, vevőn egy kis csevegésre.
Szóval gyertek!

6 megjegyzés:

jazza írta...

hangulatos helyszín--kár hogy nincs lehetőségem közelről szemügyre venni a kiállításod...

Kerekes Zsuzsa írta...

Holnap még sajnos nem leszek Bp-en, de 7-én, hétfőn igyekszem elmenni, remélem lesz rá lehetőség. (Kitettem a blogra :)

shadow írta...

Köszi!
Zsuzsi: remélem sikerül eljönnöd, beszélgethetnénk egy jót. :-)
Köszi, hogy kitetted!

F.K.L. írta...

Nagyon jó képek!
Örülök,hogy ráakadtam blogodra!
Szép fényeket!

Kerekes Zsuzsa írta...

Sajnos mégsem tudok elmenni. :(
De drukkolok és jó időt meg sok látogatót kívánok!!!

shadow írta...

Köszi a jókívánságokat!
Szerencsére az idő is velünk volt, na meg sok látogató és jó hangulat.