2010. november 3., szerda

Nézzétek meg, ha van kedvetek!


Nem voltam itthon pár hétig, és ezt is csak késve, a megnyitó után tudom felrakni, de azért teszem mégis, mert nagyon jó a képanyag, ízes-izgalmas részletek a világról, fények, árnyékok, színek...szóval jó, na! :-)

Egyébként, hogy dicsekedjek is kicsit, árnyék kategóriában első lettem (egyébként nem is értem, hogy hogyan, sokkal jobb képeket is láttam ott :-)).

És úgy néz ki, hogy a Digifotó Galántán is sikerült nyernem, szóval most a jó kis külföld utáni nehéz hazatérés és a sok meló közt van egy kis örömöm is.
Viszont hamarosan jönnek dublini és római képek. :-)

2 megjegyzés:

Kerekes Zsuzsa írta...

Gratulálok, s fel is rakom mindjárt a fotósoldalakra. Mondjuk az itt látott képedet nagyon szeretem, én nem csodálkozom ha falra kerül :) Ha nem haragszol oda is "biggyesztem" neved feltüntetése mellett a kiállításra hívóhoz.

shadow írta...

Dehogy haragszom, legalább eljut több emberhez, köszi szépen! :-)