2010. október 6., szerda

Vakablak Pozsonyra


4 megjegyzés:

viKING írta...

Nemrégiben volt dolgom egy gyógyítóval, aki miután leprásokat gyógyított megvakult, de azt mondta, hogy nem bánja, mert azóta sokkal jobban LÁT!
Ez jutott eszembe a képedről.
Tetszik a kép, szép munka!

Kerekes Zsuzsa írta...

Én nagyon szeretem az ilyen jellegű képeidet, montázsaidat, itt most úgy érzem nekem a kevesebb több lenne, valahogy zsufinak gondolom - persze lehet bennem a hiba - tudod, hogy én nagy élvezettel szoktam nézegetni és csodálni ezeket a képeket, s minden tiszteletem azé akinek van türelme, tudása összehozni őket. :) A cím meg az elképzelés nagyon ötletes. A színvilág is nagyon tetszik és kedvemre való.

why-att írta...

Városi emlékek, színes, rusztikus kavalkádja. Még mindig jó képeket készítesz! :)

üdv
Adrienn

shadow írta...

Köszönöm mindőtöknek!
viKING: megtisztelsz, és köszönöm a történetet!
Zsuzsi: köszi, mindig örülök, ha őszínte véleményt ír valaki, legyen az dícséret, vagy korholás. :-) És egyébként egyet is értek, túl sok mindent akartam összezsúfolni, én is éreztem a végén...de ennek ellenére azért gondoltam megmutatom.
why-att: Te meg még mindig jól írsz! :-)
Köszi!