2013. január 27., vasárnap

Je marche seul - Egyedül járok

Jean-Jacques Goldman: Je marche seul című dalához illusztrációként

http://www.youtube.com/watch?v=rxOF8jMpwOY

http://www.youtube.com/watch?v=5AS0wPLnAhY


Mint egy sodródó csónak
Cél és mozgatórugó nélkül
A városban járkálok
Tök egyedül és névtelenül

A város és csapdái
Ezek az én privilégiumaim
Ebben gazdag vagyok
De ez nem megvásárolható

Fütyülök rá, fütyülök az egészre
A nyakunkba csimpaszkodó kötelekre
Elmenekülök, felejtek
Egy kis haladékot megengedek magamnak egy zárójelet

Egyedül járok
Az utcákon ahogy magukat kínálják
És az éjszaka megbocsát, egyedül járok
Feledve az órákat
Egyedül járok
Szemtanú nélkül, bárki nélkül
Csak a léptem zendül, egyedül járok
Színész és néző is vagyok

Találkozni és csábítani
Mikor az éjjel a szokásos őrültségeit csinálja
Kimondatlan ígérni
Csak a szemek csatangolnak
Mikor az élet makacs
És ezek az órák gyilkolnak
Ebben gazdag vagyok
De ez nem megvásárolható

Fütyülök rá, fütyülök az egészre
A nyakunkba csimpaszkodó kötelekre
Elmenekülök, felejtek
Egy kis haladékot megengedek magamnak egy zárójelet

Egyedül járok
Amikor félrebeszél az életem
Amikor elhagy a kedvem
Egyedül járok
A másholba fulladok
Egyedül járok


3 megjegyzés:

TiSza írta...

Nagyon tetszik! Mellesleg jellegzetesen a tiéd, messziről felismerni a szín- és képi világáról!

Gehring János írta...

Tisza jól mondja, az egyediségében van a legfőbb erénye. :)

Opus63 írta...

Pazar...!