2009. november 19., csütörtök

Szavazzatok!

Ha van kedvetek, írjátok meg, hogy a háromból melyik képet érzitek jobbnak - ha egyiket se, az is jöhet! ;-)

25 megjegyzés:

Kerekes Zsuzsi írta...

Pont a másodikat nem tudom megnyitni, pedig az érdekelne legjobban. Vagy az, vagy az 3.
Megpróbálod újra felrakni/cserélni?

shadow írta...

Felraktam újra, nem történt semmi. Cseréltem a sorrendt, így sem.
Basszus! Hihetetlen, hogy ez miért van. :-(
Elküldöm mailben mindjárt. Nagyrészt a Te véleményedre voltam kíváncsi, azért tettem fel.

Főfüge írta...

Kisrészt, azért én is szavazok: egyértelmű, hogy a középső, és biztosíthatlak, ha eljátszod a képeiddel, mivel három van, az itt a piros, hol a pirost, én akkor is azt választom!:)))

Gehring János írta...

Egyértelmű kettes a válasz. Csak lenne előrébb az alak egy képéssel... Akkor 10/10 lenne. Így se rossz, csak kicsit zavar az alak mögötti háttérrész.
(Nekem a 3. nem nyílik meg. :( )

Kerekes Zsuzsi írta...

Na akkor a többiek is azt mondják amit én írtam, megnyugodtam. :)
Jelenlegi sorrendben kettes a nyerő. Csuda hangulat.

viKING írta...

A középső a nyerő, de én is azt tudom mondani,mint János, hogy az alak jobban bent lehetne a boltívben.

Főfüge írta...

János!

Szerintem, ha előbbre lenne az alak, akkor már az árnyéka felcsúszna, a fene tudja, hogy hova.

Gehring János írta...

Főfüge: Miért lenne feljebb? Ha előrébb lenne az alak, épphogy az árnyék is előrébb esne.
múgy nem értem, ha az árnyék feljebb van, akkor az már rossz lenne? Szerintem itt az a lényeg, hogy:
1, Az alak háttere homogén legyen
2, Az árnyék lehetőleg "fejeződjön be" a boltívig.
Szerintem. :)

Főfüge írta...

Bocsi János elkapkodtam, az árnyék lecsúszna az ajtóról.

Gehring János írta...

Nem kell elnézést kérned, bárki tévedhet. Én például sokat szoktam. :)

kristina feles írta...

Szia Shadow, nem vagyok szakertö, de plusz egy a közepsönek!!:o) Üdv Kristina

shadow írta...

Köszi nektek, hogy írtatok és, hogy megerősítettek abban, hogy jól választottam. :-)

Takács Attila írta...

Egyértelmű kettes.

Mácsai Ferenc írta...

Nézegetem már egy ideje, a véleményeket is olvasom, szándékosan hallgattam eddig.Remélem nem generálok vitát a megjegyzésemmel, és főleg nem szeretnélek megbántani.
Amikor készítek egy fotót, az vezérel, hogy el mondjak vele valamit. Egy életérzést, hangulatot, vagy konkrétan akarok vele üzenni valamit. A fotóban is igaz, talán fokozottan is, hogy a tartalom határozza meg a formát, és a forma része még a gép is, sőt a fotosop is. Vagyis minden eszközt annak a célnak a szolgálatába állítok, hogy a képem el tudja mondani amit akarok. Következésképp: nagyon kell tudnom, éreznem, hogy mit akarok üzenni. Ez a három kép kb. ugyanabból a nézőpontból, kb ugyanabban az időpontban készült, ám a főlső üzenete el tér az alsóktól. Ezért számomra összehasonlíthatatlan az alsó 2-vel. A középső fény árnyék játéka valóban a leglátványosabb, ám a három kép láttán az az érzésem, hogy Te nem vagy biztos a magad üzenetében. Mivel én tudom, hol készült a kép, talán azért tudom értelmezni a fölső üzenetét a legkönnyebben, ezért azt választanám.

shadow írta...

Köszönöm szépen!
Feri: Természetesen nem bántasz meg. :-)
Igen, más a képek üzenete, de úgy tűnik, Te is, és mások is ki tudtátok választani a nektek tetszőt így is. És ez volt cél. Azt senki nem mondta, hogy egyazon kép változatairól volna szó, és tulajdonképpen véletlenül alakult így, hogy papos képből két változatot tettem be...eredetileg 3. képnek egy olyan variációt szántam, ahogy fiatalok jönnek, és szembe, nem háttal - így három teljesen különböző téma lett volna...De azt a képet elvetettem, mert azt hiszem kissé gyengén sikerült, viszont a két papos kép esetében nem voltam 100%-ig biztos - így lett ez az összekombinált változat. :-)

Zsákai Péter írta...

Nekem is a második a leginkább tetsző az apró hiba ellenére is. gratulálok!

szörnyű írta...

na most ha választanom kéne, inkább kimennék a wc-re előbb; ócska perspektíva, gyenge fényhasználat, lerágott csont téma, rossz kompozíció; nem sorolom tovább...
...maradtál volna otthon takarítani, vagy vettél volna egyirányú jegyet a _mindegyhogyhova_
még él bennem a remény, hogy egyszer felrakod vaterára a cuccodat és veszel a pénzből olyan dolgot, amit esetleg tudsz is majd használni

Főfüge írta...

Szörnyű!

Amit írtál, az szörnyű! Ahol nevelkedtél, az is szörnyű, hogy ilyen neveltetéssel, inteligenciával lehet ma létezni és élni, az viszont megrázó, hogy a Nikon ilyen embereket alkalmaz, azt nem hinném, de borzalmas!
A vatera az viszont jó ötlet, ebbe én is beszállnék egy kis pénzzel, mert én javasolni fogom, hogy jutka tényleg vegyen valami használhatót, természetesen neked, mondjuk egy pótmamát, természetesen emberből, mert téged eddig szegényem, valami állat nevelt!
S, hogy tudd, olyan technikát, még a mai napig nem találtak fel, ami megakadályozna abban, hogy téged meg ne találjalak! Egy nap előnyöd van csak! Igyekezz!

Mácsai Ferenc írta...

Főfüge!
Nem kell nekünk le ereszkedni egy ilyen alantas stílushoz, hisz mindannyian tudjuk a hozzászólásából az értelmi-érzelmi színvonalát az ilyen hozzászólónak, mert másutt már megtapasztaltuk. Szóra sem érdemes.

mégszörnyűségesebbje írta...

Főfüge, pár dolog:
1. mondatok helyes szerkesztése
2. inteligencia - intelligencia megkülönböztetése
3. lejárt az egy nap, merre vagy csinivirág?

juhéja!

ui.:azt, hogy kisbetűvel írtad a jutkát, nem tekinthető hibának, mert megérdemli....böhrh...

boldog karikát írta...

te, apuékkal ugye megvetetted a tekniká mellé a drága fotós könyveket?
azok nélkül nehogy kattints egyet is. maszt hev... :DD
kb. el tudom képzelni, ahogy ott lapozgatod, bőszen rögzítve a bennük lévő 'szagirodalmat'...
...gratula a kiadónak, rajtatok fog meggazdagodni...helyes...

meg te vagy az a fajta, akinek kilóg a fotóstáskából a hordszíj, hogy mindenki lássa, mekkora nagy istennőt köszönthetnek köreikben...la fotós... :DD
ma láttam egy ilyet, hányinger azért rám jött erősssen... :DD
egyszer beakadna valami arra járó 40 tonnás Scania aláfutás gátlójába... :DDD

következőt hallottam, fotós bolt, mai nap, eladó beszél az éppen arra járó pénzeszsákhoz (neked ismerős lehet a kép):
"....nincs akkora különbség, mint az 500D és az 50D között, mert az 500D a közelébe sem jöhet az 50D-nek..."
!!!!!
azt hittem, menten átnyúlok a pulton...nincs különbség persze, mindkettő kb. egy nagy rakás tehénszar az összes pixelhalmazával együtt meg a "vadonat új" DigiC 453-mal együtt...
...az 50D parasztvakítás, a kenon is azért fejlesztett procit, mert már nem tudta hova szeletelni a sok pikszelt...jó aps-c-re...szép...annyi még ff-re is sok...

bár ha belegondolok...ostobán vágott, unott csipkebogyókhoz tökéletes....

keriatti írta...

Na mielott elolvasnam a komenteket, leirom hogy a masodik a tuti kep..

F.Kovács László írta...

Szerintem egyértelműen a második kép,az árnyékkal,mozgással....

F.Kovács László írta...

Szörnyű,hogy itt tartunk,és megszörnyűbb,hogy hová jutunk.....

Várday Béla írta...

Kettes!