2009. február 16., hétfő

Tükröződés

Arra gondoltam, hogy amolyan örömzenélésképp megmutatok néhány dolgot, amit szeretek a fotózában, olyan fajta képeket, amelyeket a legnagyobb kedvvel készítek, és talán valamennyire jelllemzőnek tartok magamra. Szeretem a talányos, megfejtendő képeket, ahol nem minden egyértelmű, és nem feltétlen tökéletes, de van benne valami ötlet, csavar. Legyen így elsőnek a tükröződés. Itt sem igazán az önmagában álló, tökéletes tükörképet kedvelem, hiszen akkor már ott van inkább az, amit leképez :) , hanem sokkal inkább hat rám egy-egy csorba tükör, vizuális játék... Szeretem, hogy szinte bármiből lehet tükör, és igyekszem is minél többet találni belőlük.

Ő egy kedvenc pécsi kép, ami nem is olyan régen nagy örömet szerzett nekem, mert többek között vele nyertem Kecskemét-Marosvásárhely-Pécs-Szabadka közös pályázatán, és a pályázati anyagból készült kiállítás meghívójára is ez a kép került fel. Különben a Jókai-tér tükröződik egy antikvárium ablakában amolyan pécsi-szeletként.

Ugyanaz a kirakat, kicsit másképp...

Egy kedvenc bécsi pocsolya a Schloss Belvederénél. Először nem örültem, hogy pont akkor esik, mikor ott vagyok, de később vidáman kisütött a nap, és ráadásul ezt a képet találtam, ami egyik kedvencem lett, így utólag már értékeltem az esős napokat...

Pécsett, egy tükörsima BMW-n...


Az ugyancsak bécsi illetőségű Hundertwasser- háznál... Ezt máe mutattam, de nem szívesen hagyatm volna ki egy ilyen válogatásból...


A Karlskirche előtti vízben...

Egy egeskávét?



Templom(ok) egy esztergomi ablakban...



Pécsi zene....



Üvegfák a Cella Septichora felett...



Az Erzsébet híd halvány, de annál szebb tükörképe a Dunán...



Ismét pocsolya, ezúttal strandon.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

BMW! Rá is van írva. ;)

shadow írta...

Köszi,hogy szólsz! Nagyon sokat írtam mostanában (szakdoli meg ilyesmi), és egyre fáradtabb vagyok bármit is átnézni. ;)
Mindjárt javítom. Amúgy, hogy tetszik, és kinek köszönhetem, hogy résen volt? :)